Tuesday, June 4, 2013

Jos mua ei hetkeen näy

Ei tätä tarvinnut odottaa kuin 10 vuotta. Jatko-osa Devil Wears Prada -kirjalle julkaistiin tänään. Mun käsissä hehkuu tulikuumana Revenge Wears Prada - The Devil Returns ja mun pitää odottaa vielä aika monta tuntia ennen kuin voin aloittaa lukemisen :(


Meillä on tänään kesäuimajoukkueen aika-ajot, siis uimarit kellotetaan. Siinä vierähtääkin ilta mukavasti. Loma on alkanut kyllä oikein ihanasti. Olen muutamana päivänä köllötellyt ulkona, kun keli on suosinut ja nukahtanut lepotuoliin.

Kirjailija Lauren Weïsbergeriä haastateltiin telkkarissa joku aika sitten. Yllätyin hänen tyylistään. Odotin jotenkin, että hän olisi kuin Miranda Priestly kirjassa. Mutta enemmän hän oli kuin suloinen, herttainen Andy. Mulla on peukut ja varpaat pystyssä, että kirjasta tehdään elokuva. Olisipa tosi upeaa jos sama kööri saataisiin esiintymään: Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt. 


Toisekseen toivon, että kirja on edes kohtuullisen hyvä. Jatko-osien kanssa on aina vähän kinkkistä. Chick flick ei ole helppo tyylilaji. 

8 comments:

  1. Kappas vaan, en tiennytään, että tälle on tulossa jatko-osa. Kerro sitten kannattaako lukea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerron, kerron. Mä en ole vieläkään päässyt vaan aloittamaan. Eilen meni uintien ajanotossa iltakymmeneen ja tänään on taas täysi hujellus. Autotallissa, josta olen luvannut raivata "omia" tavaoitani pois :)

      Delete
  2. Hyvä, hyvä!!! Olen niin aikaani jäljessä että luin sen ekan PaholaisPrada-kirjan vasta viime vuonna. Mahtaakohan sitä uutta osaa saada pian jo täältäkin päin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinä onnellinen! Sun ei tarvinnut sitten edes odotella. Oletko nähnyt elokuvan?

      Delete
  3. Mun on pakko ilmoittaa, että pääsen prisessan häihin parituntiseen suoraan lähetykseen lauantaina ja saan ihailla(arvostella) loistavia koruja, upeita asukokonaisuuksia!
    Vissiin joku kuuli mun pyyntöni.....että näin turhamainen ja kevytmielinen voi olla minunkin ikäinen ihminen...ja miks en olisi, koska tykkään huolteluista ja kauniista ihmisistä...hih....;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi Maikku! Minäkin katsoin, että Ylen Areenalta tulisi, mutta näkyy vain Suomessa :( Kyllä olisi ilo katsoa prinsessan häitä. No, ehkä jokin ruotsalainen nettilehti näyttää livelähetystä, täytyy tutkia. Aftonbladetilla oli ainakin eilen suoraa lähetystä juhlallisuuksista. Ja pitäisihän häiden näkyä tietty täällä meilläkin, kun maanmies nai ihka oikean ruotsalaisen prinsessan.

      Delete
  4. Tekisi melkein mieli huutaa "iiiiik"! Paholainen pukeutuu Pradaan kuuluu mun lemppari chic-kirjoihin. Pitääkin tilata tämä uutukainen jostakin. En tiennyt yhtään, että uusi osa tulossa. Toivottavasti pärjää edeltäjälleen!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun päivät ovat menneet autotallia siivotessa enkä ole ehtinyt kirjaa vielä aloittaa :(

      Olin innosta puikeana, kun selvisi että tämä jatko-osa tulee. Se ensimmäinen on aivan mahtava! Elokuvasta nautin myös suunnattomasti. Pitäisi taas katsoa uudelleen. Eiköhän tämä ilmesty ympäri maailmaa alkuperäiskielellä tai käännettynä melkein samoihin aikoihin. Mukavaa kesälomalukemista, toivottavasti.

      Delete