Tuesday, January 8, 2013

Arvonta - Victoria's Secret Lip Gloss + Body Lotion

Vääjäämättä vuoden masentavin päivä, maanantai tammikuun 21. lähestyy. Dow on alhaalla melkein  puolen prosentin verran ja Nikkei vielä enemmän. On ehdottomasti aika pitää pienet arpajaiset. 


Kävin Victoria's Secretillä alemyynneissä. Ikävä kyllä mun suosikki mallisto ei ole yleensä alennuksessa ja nytkin aleostokset jäivät vähänlaisiksi. Mutta koska jaettu ilo on kaksinkertainen ilo päätin tällä kertaa kolminkertaistaa ilon. Kolme tähän postaukseen jonkinlaisen puumerkin jättänyttä on mukana arvonnassa, josta voittaa huulikiillon "Secret Crush" ja 60 ml bodylotionin "Midnight Dare". Lotionissa tuoksuvat vadelma ja santelipuu.

Anonyymejä pyydän laittamaan kommenttiinsa jonkin erottuvan nimen tai nimimerkin. Arvonta-aikaa on sunnuntaihin 13.1.2013 klo 24 Suomen aikaa saakka. Paljasta jokin hyvä puolesi! Kommentteja voi jättää niin monta kuin on hyviä puoliakin. Ja loput voi olla sellaisia joita toivoisi itsellään olevan . Minä aloitan: vaikka olen melankoliaan taipuvainen loppujen lopuksi nauran itselleni aina vedet silmissä. 


Arpaonnea!

37 comments:

  1. Ihanaa, arvonta!

    Hyvä puoleni, hmmm, olen kaikesta huolimatta optimisti.

    ReplyDelete
  2. Mä mä mä mä määää!

    Yksi mun hyvistä puolista on se, että mä olen jotenkin selvinnyt järjissäni tässä maassa ilman VS:ä ja niiden ihania tuotteita. Niistä alusvaatteista mä en hirveästi piittaa, mutta tää kaikki muu oheistuotteistus on ah ah ah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sä lähetät blogikavereille kivoja lahjoja :)

      Delete
  3. Hmm, yksi hyvistä puolistani voisi olla se, että olen kiltti lapsille, vanhuksille ja eläimille :-)

    ReplyDelete
  4. Hyvä puoleni on se, että olen kärsivällinen =).
    Mukaan arvontaan!

    ninuska76@luukku.com

    ReplyDelete
  5. Jee, arvonta, osallistun ehdottomasti :) Hyva puoleni (riippuen kenelta kysyy) on se, etta pystyn tekemaan mista asiasta tahansa laulun. Lauleskelen usein paivan tapahtumat miehelleni, kun han tulee toista kotiin hihii

    ReplyDelete
  6. Hauska arvonta, kiva miettiä joskus hyviäkin puolia. Mä olen ainakin nopea oppimaan uusia asioita eli vielä nämäkin aivot toimivat vaikka kotona olenkin pari vuotta ollut.

    T.Hansu

    ReplyDelete
  7. Olen yleensä positiivisella fiiliksellä liikkeellä. Lisäksi mulla on vahva motivaatio saada valmista aikaiseksi (voidaan laskea tietysti välillä myös huonoksi puoleksi).

    ReplyDelete
  8. Minun hyvä puoleni on halu opetella tekemään ihkuoikeita karjalanpiirakoita ennen, kuin mieheni kanssa muutan ulkomaille keväällä :) I think I need this skill!

    Nimim. Tzipora

    ReplyDelete
  9. Hyvä puoleni on spontaanius!!
    suvi.lahdemaki@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Pitääkö kirjautua lukijaksi? Vai voiko muka ihan kaikki osallistua? Jos voi, niin mun hyvä puoli on että uskallan kysyä.

    T. Minna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, tämä on kaikille avoin eikä tarvitse olla tai kirjautua lukijaksi, linkittää tai muutakaan. Ja vastata saa niin monta kertaa kuin haluaa :)

      Kysyminen onkin hyvä hyve. Itse turhaan arkailen toisinaan.

      Delete
  11. Hyvä puoleni on optimistisuus ja olen mä aika kilttikin :)

    Ihana arvonta!

    ReplyDelete
  12. Olen rehellinen/suorasukainen ja sanon asiat niin kuin ne ovat. Hyvä puoli, joka välillä kääntyy itseään vastaan, kun ihmiset loukkaantuvat... :)

    Piia

    ReplyDelete
  13. Olen tosi mukava, kun sille päälle satun! :)

    evejaron@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Olen positiivinen,sosiaalinen ja empaattinen..ainakin omasta mielestäni ;-)

    ReplyDelete
  15. Ensimmäisenä tuli mieleen: Positiivinen asenne! -Sanna

    ReplyDelete
  16. 'Pakko' osallistua. Minä olen ihastunut joihinkin VS:n parfyymeihin sen jälkeen kun sain niitä pari lahjaksi.

    Hyvä puoleni on ehkä kekseliäisyys :-)

    ReplyDelete
  17. Hei pitkästä aikaa:)
    Olen tässä virkistynyt ja reipastunut täällä Blogistaniassa.

    Hyvä puoli minussa on ikuinen optimisti!
    Toivoisin itselleni enemmän kärsivällisyyttä.

    ReplyDelete
  18. Paras puoleni on positiivisuus :)

    ReplyDelete
  19. Todella upeeta, arpajaiset on sitä mistä minä tykkään!

    Sekä helppo nakki on vastaus jotta saan arpajaisoikeuden itselleni. Niitä on monta, joku on tykännyt takapuolestani ja toinen etupolesta! Minä vahvan itsetunnon omaavana, opin sen jo tietämään tyttösenä joten ei ole vaikea valita....;D
    Kun voittoarpa osuu kohdalleni, niin luovutan sen seuraavalle onnelliselle!

    *****
    "Jos emme osaa antaa,
    niin emme osaa rakastaa!"

    ps.Johanna on esimerkillinen ihminen, tässä taas malliksi miten voi toisetkin huomioida, järjestää arpajaiset johon osallistuu koko maailma, eikä tämä ole edes eka kerta.....


    ReplyDelete
  20. Ihana palkinto! Oma hyvä puoleni on se että en puhu pahaa toisista, tai ainakin pyrin siihen! :)
    -Shiva-
    suddenconnection@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Hyvä syy pitää arpajaiset;D
    Ihanat pinkit arpajaisvoitot,ja mukana tietysti!

    ReplyDelete
  22. Oih, tämä on kiva arvonta! :D

    Mie olen semmonen ihminen jolle monet tulevat purkamaan asioitaan, uskoutumaan. Olen siis luotettava ystävä.

    ReplyDelete
  23. Oma hyvä puoleni voisi olla se, että olen empaattinen. :-)
    Kiva arvonta!

    ReplyDelete
  24. ...niin ja osaan nauraa itselleni ;D

    ReplyDelete
  25. ...ja yleensä tulee laitettua toisten tarpeet omien edelle ♥

    ReplyDelete
  26. Mä olen vasta äskettäin ymmärtänyt, että VS on muutakin kuin alusvaatteita.

    Tulen hyvin toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.

    ReplyDelete
  27. Olen muiden mukaan kuulemma diplomaattinen, mutta itse pidän hyvänä, että osaan nauraa itselleni. Monet juttuni alkavatkin "Olenko kertonut kun..." ja sitten kerron jonkun tapauksen, jossa hassusti nolasin itseni.

    ReplyDelete
  28. Olen hyvä kuuntelemaan muita ja kannustamaan heitä :)

    ReplyDelete
  29. Kiva arvonta, tykkään victoria's secretistä kovasti :)

    Parhain puoleni taitaa olla, että innostun asioista hirveästi. Kun innostun jostakin (tapahtuu monta kertaa päivässä), oon ihan täysillä mukana ja teen asian mahdollisimman hyvin.

    ReplyDelete
  30. Kirjauduin nyt lukijaksi, kun olen täällä piipahdellut ja muistaakseni löysin tänne Aili-mummon tai Minen blogin kautta. On ollut mielenkiintoista lukea elämästäsi siellä USA:ssa ja kuinka paljon arvostat omia 'juuriasi', suomalaisuutta.
    Mukana arvonnassa.

    ReplyDelete
  31. Onkohan bloggerissa taas jotakin ongelmaa, kun eilen laitoin tähän kommentin ja sitä ei nyt näkynytkään täällä. No, kokeillaan uusiksi. Olen seuraillut blogiasi ja nyt kirjaiduin lukijaksi. Kirjoitat elävästi ulkosuomalaisuudesta siellä USA:ssa hyvine ja huonoine puolineen. Olen aina kerralla lukenut pitkiä pätkiä oikein eläytyen. Taisin löytää tänne Aili-mummon tai Minen blogin kautta.
    Kysyit luonteen hyviä puolia. Mieheni traagisen kuoleman jälkeen olen löytänyt itsestäni sitkeyden, omatoimisuuden ja en enää murehdi pienistä asioista.

    ReplyDelete
  32. Voi miten vaikeaa on arvioida omia hyviä puolia. Omalta osaltani sanoisin kuitenkin, että minulla on hyvin piiiiitkä pinna ja yritän olla loukkaamatta ketään (johtunee paljolti työni luonteesta). Yritän myös parhaani mukaan ilahduttaa yksinäisiä vanhuksia viemällä heitä teatteriin, konsertteihin, ostoksille jne. Jaettu ilo on yhteineinen ilo.
    - Eesaiina

    ReplyDelete
  33. ^ Edellistä kommentoinutta kompaten, omia hyviä puoliaan on todella vaikea arvioida! Sanoisin ehkä kuitenkin, että olen ainakin omasta ystäväporukastani se kuuntelija ja tietynlainen äitihahmo, jonka puoleen on helppo kääntyä silloin, kun elämä ei ehkä kohtelekaan aivan toivotulla tavalla. Todelliset, ja ne samalla erittäin läheiset ystävät mulla on yhden käden sormilla laskettavissa, mutta jokainen on kyllä sitäkin tärkeämpi ja kultaakin kalliimpi :)

    ReplyDelete