Tuesday, January 15, 2013

Arvonnan voittajat

Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille. Oli kiva lukea teidän hyvistä puolista :) Aika monella se oli positiivisuus ja siihen liittyvät "lieveilmiöt". 


Tytär auttoi arvonnassa. Kopioin vastaukset Wordiin kolmeen kertaan ja sitten rullasin sivuja ylös alas ja tytär pisti silmät kiinni sormensa ruudulle. Tässä ovat voittajat: 

Onkohan bloggerissa taas jotakin ongelmaa, kun eilen laitoin tähän kommentin ja sitä ei nyt näkynytkään täällä. No, kokeillaan uusiksi. Olen seuraillut blogiasi ja nyt kirjaiduin lukijaksi. Kirjoitat elävästi ulkosuomalaisuudesta siellä USA:ssa hyvine ja huonoine puolineen. Olen aina kerralla lukenut pitkiä pätkiä oikein eläytyen. Taisin löytää tänne Aili-mummon tai Minen blogin kautta.
Kysyit luonteen hyviä puolia. Mieheni traagisen kuoleman jälkeen olen löytänyt itsestäni sitkeyden, omatoimisuuden ja en enää murehdi pienistä asioista.

Pitääkö kirjautua lukijaksi? Vai voiko muka ihan kaikki osallistua? Jos voi, niin mun hyvä puoli on että uskallan kysyä.

T. Minna

Oma hyvä puoleni voisi olla se, että olen empaattinen. :-)
Kiva arvonta!




Laitathan nimesi ja osoitteesi sähköpostiini omamaamansikka1@yahoo.com 

Onnea voittajille!






2 comments: