Tuesday, March 20, 2012

Mulla ei oo mitään tekemistä!

Vettä sataa ja lapsilla on playdatet. Jokainen pyysi yhden kaverin ja mun tehtävä on huolehtia, että kaikki saavat vatsat täyteen, kukaan ei loukkaannu ja nestehukka ei pääse yllättämään. Joten mihinkään kovin kummoiseen hommaan ei voi ryhtyä. Päätin yrittää kollaasien tekoa.

Kuvat saa klikkaamalla suuremmiksi.


Yläkuvassa muutamia lempijuttujani: oranssia, coctailsormus, reilun kokoisia laukkuja, Sedonan maisemia, Tory Burchin tunika. DKNY oranssi uikkari olisi aika vänkä... Garnet Hillin mekon nimi on "Goddess Knit Dress" - kietaisumalli toimii aina.

Gapin kevään 2012 antia:


Silloin kun vielä olin työelämässä askartelin muodin parissa. Yksi työmatkojen kohteita oli Pariisi ja siellä piti poiketa Gapin myymälässä haistelemassa ilmastoa. Käyttövaatteita parhaimmillaan, ilman kruusailua tai extra hypetystä. Keltaiset farkut olisivat aika veikeät, mutta jollain kyllä petti harkinta pinkin trenssin kuvauksissa. Mun mielestä. Omassa vaatekaapissanikin on pinkki trenssi, vaikka se ei punatukalle välttämättä paras vaihtoehto olekaan. Sävy on tosin hempeämpi. Ja asusteilla saa paljon aikaan.


Leikkivä väki valittaa nälkää. Tarjolla lasagnea ja pitsaa. Jälkkäriksi cupcakeja ja side dish melonia ja viinirypäleitä.


6 comments:

  1. Uijuijui tuo Burchin tunika on i-h-a-n-a! Katselin myös noita laukkuja sillä silmällä. ;)

    Keltaiset farkut ainakin erottuisi massasta. Mutta värinä keltainen on jotain liikaa mulle.

    Onko nuo 3/4 lahkeet minkään näköiset käytännössä? Mulla on aina sellainen tunne, että oon katsonut lyhyille ihmisille tarkoitetun mallin kun moisia sovittelen. En tiedä, jotenkaan vain eivät ole kotoisat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen joskus vuosia sitten leikannut talteen kuvan Burchin tunikasta, joka on musta oransseilla trimmauksilla. Siitä aina haaveilen...

      Nuo keltaiset farkut on melkein yhtä villit kuin Katen käyttämät lohenpunaiset. Taitaa jäädä ostamatta, mutta ajatus on hauska.

      Olet kyllä oikeassa, että 3/4-mittaisen housun täytyy olla juuri sopivan mittainen, etteivät ne näytä vain pesussa kutistuneilta. Capri on sitten selkeämpi.

      Delete
  2. Ensimmäisestä kollaasista voisin valita nuo laukut;ihanat! ja toisesta housut! Trenssi on ihana,vaikka minullekaan tuo väri ei välttämättä hyvin sovi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuo kesimmäinen kuvan laukku on alkanut mulle kummitella nyt, kun olen sitä tarkemmin katsellut...

      Pinkki ei taida olla Sinulle ihan paras mahdollinen väri. Itse olen huomannut, että ajatus pinkistä trenssistä on kutkuttavampi kuin itse takki yllä. Mä olenkin kai käyttänyt trenssiäni kerran tai pari.Mutta mukava sitä on katsella :)

      Delete
  3. Noiden housujen värinen hame löytyy kaapista, teetin sen tämän kevään kokoelmista löytyvästä kankaasta jo vuosi sitten. Samaisilla Pariisin messuilla kangas kiinnitti heti huomioni. Hame saa aina paljon postiivisia kommentteja.

    Sedonassa olen telttaillut ja ratsastanut parikymmentä vuotta sitten, meisemat olivat aika huikeat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä väri, jonka voi yhdistää melkein minkä kanssa vain.

      Sedona on niin tavattoman kaunis! Niitä maisemia on vähän hankala edes uskoa todeksi.

      Delete