Thursday, July 21, 2011

Kumman kaa?

Alennusmyynnit alkavat olla taas parhaimmillaan ja googlailin otollisia käsilaukkuja. Ongelmaksi kehkeytyi ikuisuuskysymys kumman kaa.


Hopeanvärinen laukku on muuten kiva paitsi hopeanvärinen. Tykkään tästä Calvin Kleinin laukusta, mutta tiedän että väri ei kovin pitkään toimisi. Tämä laukku siis jäi kisan ulkopuolelle täpärästi.


Ykkössijaa pitää DKNY:n musta vintage satchel. Mulle tulee mieleen Kelly-laukku, joka onkin kerrassaan ihana! Laukun hinta on alennettuna $195,-. Kaikki käsilaukkuni ovat mustia, joten tämä sujahtaisi sikäli hienosti paikalleen.


Ralph Laurenin Governor satchel on sitten taas mahdottoman hyvän värinen ja hinta $50,- vähemmän kuin DKNY:n laukussa. Pyöreät muodot vain vähän emmityttävät. Joten, kumman kaa?

P.S.

Bloomingdale´sin sivuilla osui silmiini mekkoprintti ja olin jo ihmeissäni, että myykö Bloomingdale´s Marimekkoa. Pikkukuvassa näytti olevan ilmiselvä Unikko-kuosi. Värityskin oli samanmoinen. Mutta ei tämä sitten ollutkaan. Mekko on Kate Spaden "Aubrey" ja kukat orvokkeja.

17 comments:

  1. Jaa-a, meikäläinen varmaan valitsisi
    tuon Ralph Laurenin laukun, juuri
    pyöreitten muotojen ja värin vuoksi.
    Äkkipäätä mekko näyttää tosiaan
    Marimekon tuotteelta.

    ReplyDelete
  2. Toooooosi hieno tuo viimeinen laukku!
    Mà katoin american suurinta pudottajaa ja siinà juontajalla oli kuin olikin marimekon mekko.

    ReplyDelete
  3. Mä jaktaisin matkaani ehdottomasti tuon DKNY:n kanssa. Aivan ihana ja ennen kaikkea tyylikäs.

    ReplyDelete
  4. Ai jee, että on vaikea valinta. Ehkä kuitenkin tuo Ralffi lähtisi minun mukaani... Mutta toisaalta on tuo DKNY:kin ihana :)

    Ompa tosiaan pahasti Marimekon näköinen tuo mekko...

    ReplyDelete
  5. Kaikki hyviä, mutta ottaisin minäkin sen kolmannen.

    ReplyDelete
  6. Kolmas on minunkin makuuni! Lähes kaikki käsilaukkuni tuppaa olemaan mustia, mutta nyt olisi ihan oikeasti hakusessa muunvärinen:)

    ReplyDelete
  7. Minäkin pidän tuosta beigestä Laurenin laukusta,joka näyttää täällä olevan selvä suosikki. Spade on tainnut hieman matkia Marimekon Unikko-kuosia.Minulla on vieläkin pari laukkua USA:n ajalta,joita käytän silloin tällöin.

    ReplyDelete
  8. Ralphi lähtisi mullekin, just passelin rento. Hopeassa väri rajoittaisi ja DK on aika virkanaisen veska, eli vähän jäykkis muotokieleltään.

    Lauren sen sijaan menisi farkkushortsien ja ihan kaiken kanssa. Ihan joka paikkaan.

    ReplyDelete
  9. Minun silmääni miellyttää kovin tuo DKNY:n laukku, mutta itselläni onkin taipumusta valita aina tumma "kaiken kanssa sopiva" malli :) Mutta kaikkihan riippuu laukun omistajan omasta tyylistä muuten!

    Tuo mekko kelpaisi minulle myös ihan mennen tullen :)

    ReplyDelete
  10. Voi kun on tullut kivoja vastauksia. Enemmistö kallistuisi Laurenin laukun puoleen. Minä täällä vieläkin tuskailen ja vatvon. Kuten Nanna sanoi, niin kyllähän tuo alin laukku menisi niin monelaisen vaateparren kanssa. Jotenkin vain DKNY:n klassisuus puhuttelee. Ja mulla on vimma näihin suoriin, selkeisiin kulmiin :)

    Mitä enemmän taas katson Calvin Kleinin laukkua, niin sitä enemmän se tuntuisi puhuttelevan. Harmi vain tuo hopea. Mun käsilaukun pitää olla sellainen, että voin käyttää sitä seuraavat 10 vuotta.

    ReplyDelete
  11. Minustakin toi Ralph Laurenin laukku on siitä kivempi,kun se on rennompi ja helpompi yhdistellä useampiin vatteisiin.

    ReplyDelete
  12. Minusta tuo musta on upea, tosi simppeli ja kaunis laukku. Ja mekko orvokkeineen ihana myös, mutta mulla onkin joku kumma juttu noiden orvokkien kanssa. Minusta ne näyttävät aina ja kaikessa hyvälle, mutta joku toinen voisi olla vallan eri mieltä :)Mukavia shoppailuhetkiä, alennusmyynnit ovat kyllä kivoja!

    ReplyDelete
  13. Minäkin kallistuisin mustaan laukkuun, kuten usein teenkin, nyt on pitkästä aikaa käytössä muu kuin musta laukku, mintunvihreä. ;)

    ReplyDelete
  14. Ralphin laukku olisi aivan ihana!
    Kerro sitten kuinka kävi ;-)

    ReplyDelete
  15. Kivoja laukkuja ja hinnatkin tuntuvat kohtuullisilta Suomen hintoihin verrattuna.
    Onko niitä alennusmyyntejä vielä 23.8. jälkeenkin?

    ReplyDelete
  16. Unelma, kesäalet ovat nyt meneillään mallikkaasti, mutta elokuussa ja varsinkin syyskuun Labor Dayn jälkeen on sitten ihan mega-alet! Mielestäni ÛSA:ssa on enemmän kausia ja hövelimmät alet kuin Suomessa, joten elokuussa tekee kyllä varmasti löytöjä.

    ReplyDelete
  17. Anne-Marie, mä myöhästyin! Huomasin, että Lauren oli alennettu vielä uudelleen, alle 90 taalaa. Olin sitä menossa ostamaan, niin kesken tilaustoiminnan tuli sivulle tieto "out of stock". Ajattelin, etät kohtalo puuttui peliin ja yritin tilata mustan laukun - sold out. Joten mä olin hidas ja jäin ilman kumpaakin laukkua :( Ei vissiin ollut tarkoitettu minulle.

    ReplyDelete