Tuesday, January 25, 2011

Kiitos palkinnosta!

Eilen oli täysosumapäivä. Harmi, kun en ymmärtänyt lotota. Maanantai, aurinkoinen ja auvoinen ja mikä parasta, neljä blogiystävää muistivat minua tunnustuksella! "Voiko ihanammin päivä enää alkaa, onko ihanampaa aamua kuin tää..."

Kaunein kiitokseni tunnustuksesta Minnalle Villa Kajavaan, Marille blogiin Sekasortoa, Ylvalle Ralliradan Varikolle ja Assarille Assarin Ajatuksiin. Huomaavaisuutenne lämmittää sydäntäni!

Palkinnon yhteydessä pitäisi kertoa seitsemän asiaa itsestää. Olen jo aikaisemmin tunnustanut mm. salasuhteen Rubeniin. Jotain tunnustettavaa vielä löytyy:

1. Metsämansikat ovat lempiherkkuani. Joko suomalaisen saunapolun varrella tai sitten Al Dente ravintolassa Barcelonassa.

2. Parhaimman espresson olen juonut Roomassa. Toiselle sijalle tulee espressotujaus Tijuanassa.

3. Viski ja minä emme ole ylimpiä ystäviä, paitsi skottilainen Cragganmore single malt -viski, joka on melkein kuin konjakkia.

4. Olen sarjalukija. Yleensä luen kolmea, neljää kirjaa yhtäaikaa. Mielialan mukaan valitsen sen, jota haluan kulloinkin jatkaa.

5. Televisiota katson harvoin. Elokuvia sen sijaan usein.

6. Usein syön aamupalan puolenpäivän tienoilla. Aamukahvia kyllä juon jo heti kukonlaulun aikaan.

7. Everytihing I do I do it for my family. Saan voimani perheestäni, rakkaistani. Ja M., jos satut vilkaisemaan, niin THANK YOU FOR THE BABIES.

Olen sivupalkin päivityksestä nähnyt, että palkinto on mennyt usealle blogiystävälleni joko nyt tai aikaisemmin, joten tällä kertaa en palkinnon voittokulkua jatka. Käyn päivittämässä tekstin, jos löydän blogistin jolla palkintoa ei vielä ole.

5 comments:

  1. Oi, metsämansikat on minunkin herkkuani. Lapsuudenkodissa niitä kasvaa vähän siellä sun täällä. Niin ja möksällä kaivoin perennapenkin ylös, istutin tilalle ruusuja ja jostain siihen ruusupenkkiini alkoi ilmestyä metsämansikkaa. Sitä olen nyt monena kesänä sitten vaalinut ruusujeni ohella.

    ReplyDelete
  2. Assari, olet kyllä onnentyttö! Metsämansikoiden maku tulee aina välillä mieleen ja eihän niitä täältä mistään löydä. Joskus, kun sattuu oikein apajalle niin ei voi onneaan uskoa todeksi :)

    ReplyDelete
  3. Tämä sun blogi on kyllä aivan huippu Johanna :)! Ei ihme, että monta tunnustusta usealta suunnalta sateli!

    Mä jaan viehtymyksen metsämansikoihin kanssasi sekä mieluummin katson elokuvia kuin televisiota. No toki on pari sarjaa, joita seuraan haukkana.

    Eksoottisissa kohteissa olet juomasi nauttinut ;)! Mulle espresso on turhan tujua, vaikka sitä sisilialainen mieheni veljen vaimo auliisti tarjoaakin, valitsen cappuccinon tai caffe latten :). Olenkohan maistanut tuota mainitsemaasi viskiä-? Veljeni viskiharrastuksen seurauksena saanut toisinaan maistella hyviä single malteja. Kyllä;perhe on Ykkönen.

    MUkava oli lukea tunnustuksesi, antaa lisää perspektiiviä sinuun!

    Mukavaa viikkoa!

    t.Minna :)

    ps. mä myös fanitan kirjoja, mutta yksi kerrallaan ja jos hyvä yksilö käsissä, jotenkin vaan pitkitän nautintoa lukemalla joka sanan tarkkaan, hassu minä ;).

    ReplyDelete
  4. Minna, minä myös juon yleensä kahvini lattena, mutta oikein raskaan ja hikisen päivän jälkeen espresso saa taas ajatukset virtaamaan ja katseen kirkkaaksi.

    Nuorempana en pystynyt edes maistelemaan viskejä, mutta iän myötä asia on muuttunut. Olen miettinyt johtuuko se makuaistin turtumisesta vai mistä.

    Kiitos vielä kerran, kun minua palkinnolla muistit!

    ReplyDelete
  5. Onnea potenssiin neljä!
    Olet tunnustukset ansainnut ;-)

    Pikkutyttönä pujoteltiin metsämansikat timoteihin ja se oli herkkua se :)

    ReplyDelete